Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Sugar Candy

U hoo hoo :))
Friday, December 09, 2011 | 05:39 | 0 ChickyCherry


Assalamualaikum :)
Comelkan Minwoo tu? Donghyun boleh lhaa. Ape je aku nak cerita. Aku just nak cakap yang aku rasa bahagia gila. HAHA. Okayfooinee! Aku tak pernah rasa segembira nii. Ha! Dah dapat idea nak cerita pasal apa. Tadi kat satu page ni adalah komen2 pasal Kpoppers (xtau eja :P). Aku komen macam ni jea "....xyah laa bising2 atau pelik sangat kat Kpoppers. sukahati diaaorang lha nak suka sape...." Pastu ada lhaa sorang manusia ni cari pasal. Aku malas nak tulis. Biarlhaa, dah lepas pon benda tu.

Haha. 8 Disember 2011<----harap tarikh ni adalah tarikh yg akan berkekalan. Amiin :) Baru lepas makan goreng pisang, dah lapar balik. Huahuahua :(( Aku baru tahu yang Greyson Chance ada lagu tajuk Cheyenne. Sama cam blog ni. Besar seyh suara Greyson. Macam hapedah. Lagu first diaa yang aku dengar lagu Waiting outside the lines. Jujur, memula aku ingatkan Justin Bieber. Rupanya bukan. Yelhaa aku kan dok asrama. Xtahulhaa sangat pasal hal2 luar ni. Terperap jea katakan.

Haha, ni je kott post aku malam ni. Xdelhaa topik yang best. Bosan jea. Errmm. Malam ni diaa kata nak tidur lambat. So, dia nak main mesej2 <3. Byeeee :))

Iloveyouboyy <3 Don't break my heart foe a second time :))

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
The Webmaster



Bonjour Fellas! Congrats because you were step in this blog. Leave your footprints on my Shoutbox. Thanks

Navigations

Entries About Links

Tagboard




Now Playing




Cheyenne by Greyson Chance

Credit



Template : Aina Hanani
Background : Sis Una
Image : We ? it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer